image/svg+xml
image/svg+xml

Bölümümüzün TÜBİTAK 2209-A Başarısı

Hukuk Bölümü öğrencimiz Feyza DOĞAN'ın, Öğr. Gör. Hasan CAN danışmanlığında hazırladığı “Z Kuşağının Kişisel Veri Algısı” başlıklı projesi TÜBİTAK 2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Programı kapsamında desteklenmeye hak kazandı.


Z kuşağının kişisel veri algısına dair kapsamlı bir araştırma yapmayı hedefleyen proje, mahremiyet, teknolojiyi benimseme ve kullanma konusunda önceki kuşaklardan farklı bir perspektife sahip olan Z kuşağının kişisel veri olgusunu nasıl algıladığını anlamak için önemli bir katkı sunacak.


Bölümümüzün akademik vizyonuna ve araştırma potansiyeline önemli bir katkı sunacak olan proje için öğrencimiz Feyza DOĞAN'ı ve danışmanı Öğr. Gör. Hasan CAN'ı tebrik ediyor ve başarılarının devamını diliyoruz.

  • Bölümümüzün TÜBİTAK 2209-A Başarısı

  • 1. ve 2. Sınıf Temsilcileriyle 2023-2024 Bahar Yarıyılı 1. Toplantı Gerçekleştirildi.

  • 1. Akademik Danışmanlık Toplantısı: 1. ve 2. Sınıf Öğrencilerine Danışmanlık Faaliyetlerinin Kapsamı, Eğitim Öğretim Sınav Yönetmeliği Konularında Bilgilendirme

  • 1 ve 2. sınıf öğrencilerimizle kahvaltı gerçekleştirildi

  • Hayme Ana Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinden Bölümümüze Tanıtım Gezisi Düzenlenmiştir

  • 2. Akademik Danışmanlık Toplantısı: 2. Sınıf Öğrencilerine ÇAP/YANDAL ve Ulusal Staj Programı Konularında Bilgilendirme

  • 2. Akademik Danışmanlık Toplantısı: 1. Sınıf Öğrencilerine ÇAP/YANDAL ve Ulusal Staj Programı Konularında Bilgilendirme

  • Bartın Üniversitesinde (BARÜ) “Dünya İnsan Hakları Günü” dolayısıyla gerçekleştirilen panelde, Gazze’de yaşanan insan hakları ihlallerine dikkat çekilerek farklı bakış açılarıyla dezavantajlı gruplar ele alındı.

  • 1. Akademik Danışmanlık Toplantısı: 1. Sınıf Öğrencilerine Danışmanlık Faaliyetlerinin Kapsamı, Eğitim Öğretim Sınav Yönetmeliği Konularında Bilgilendirme

  • 1. Akademik Danışmanlık Toplantısı: 2. Sınıf Öğrencilerine Danışmanlık Faaliyetlerinin Kapsamı, Eğitim Öğretim Sınav Yönetmeliği Konularında Bilgilendirme